nakladniauta.infoblog.cz

Nový Actros SLT do 250 tun

Publikováno 03.09.2014 v 09:14 v kategorii Mercedes-Benz, přečteno: 37x

Nový tahač Actros do 250 tun je tahač návěsů, který je systematicky zkonstruován a postaven pro dopravu těžkých dlouhých a širokých nákladů po našich silničních sítích. A navíc stanoví nové srovnávací standardy komfortu, výkonu vozidla a flexibility, díky čemuž představuje novou dimenzi těžkotonážní nákladní dopravy.

Nový tahač Actros do 250 tun


Nová dimenze v těžkotonážní nákladní dopravě


Nový tahač Actros do 250 tun je tahač návěsů, který je systematicky zkonstruován a postaven pro dopravu těžkých dlouhých a širokých nákladů po našich silničních sítích. A navíc stanoví nové srovnávací standardy komfortu, výkonu vozidla a flexibility, díky čemuž představuje novou dimenzi těžkotonážní nákladní dopravy. Jeho nové kabiny už na první pohled nabízejí přesně ten komfort pro odpočinek a práci, který vyžaduje těžkotonážní nákladní doprava na každé cestě a při každé přestávce. Díky svým výkonným a spolehlivým motorům vyhovujícím normě Euro VI, standardně dodávanému automatickému řazení Mercedes PowerShift 3 a spojce s turboretardérem disponuje mimořádně odolným systémem pohonu, který potřebujete k provozování těžkotonážní nákladní dopravy.

 

 Actros SLT

 

Doporučuji: Náhradní díly pro nákladní auta značky Mercedes-Benz seženete na www.simex2.cz

 

A právě proto, abyste tento nesmírný výkon mohli spolehlivě využít, vybavili jsme nový tahač Actros do 250 tun obzvlášť robustním podvozkem, odpružením a rámem, které přenášejí poskytovaný výkon s dokonalou přesností na povrch vozovky i při využití plné kapacity. Obrovský a různorodý výběr výbavy a modelů zaručuje maximální flexibilitu a nejlepší přizpůsobení různému koncovému použití prostřednictvím vozidla dokonale zkonfigurovaného pro prakticky každý typ nasazení. Vstupte na palubu a pociťte novou dimenzi těžkotonážní nákladní dopravy.

 

Interiér kamiónu Actros


Přednosti


1. Nádrž na stlačený vzduch
Velmi vysoký objem vzduchu, který umožňuje časté používání pro brzdění tahače a přívěsu.
2. Palivová nádrž
900l hliníková nádrž poskytující maximální možný dojezd.
3. Vzadu montovaný chladicí systém
Integrální chladicí systém poskytující ideální chlazení motoru, je-li spuštěný motor v provozu s retardérem.
4. Výfukový systém splňující normu Euro VI
5. Přední náprava
8tunová, vzduchem odpružená, hydraulicky řízená.
6. Přípojka přívěsu pro velké zatížení vzadu (Rockinger 56E)
Namontovaná na masivním přívěsovém držáku. Konektory přívěsu namontované na straně.


Actros SLT